نماینده مردم نور و محمود‌آباد در مجلس دوازدهم:پروژه احداث بیمارستان 160تخت‌خوابی نور 5 سال بلاتکلیف رها شده است


نماینده مردم نور و محمود‌آباد در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه پروژه احداث بیمارستان 160تخت‌خوابی نور توسط وزارت راه و شهرسازی است که از سال 97 آغاز شده اما تاکنون تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است تاکید کرد که ادامه این روند باعث مستهلک شدن این بنا می‌شود.
عبدالوحید فیاضی در بیان اقداماتی که در جهت رفع مشکلات حوزه سلامت شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: یکی از پروژه‌های مهم حوزه سلامت این منطقه احداث بیمارستان 160تخت‌خوابی نور توسط وزارت راه و شهرسازی است که از سال 97 آغاز شده اما تاکنون تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی، تصریح کرد: این پروژه در حالی نیمه تمام رها شده است که در شهرستان نور فقط بیمارستان امام خمینی(ره) با قدمت 60 سال به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.
نماینده مردم نور و محمود‌آباد در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: البته امکانات و فضای این بیمارستان نمی‌تواند پاسخگوی نیاز مردم این منطقه باشد چرا که زمانی که احداث شده بود، این منطقه فقط هزار نفر جمعیت داشت اما در شرایط کنونی بیش از 100 هزار نفر جمعیت دارد ضمن اینکه مسافرپذیر است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل ازخبرگزاری خانه ملت، فیاضی، تاکید کرد: ما از شرکتی که در حال ساخت این مجموعه است خواستیم تا با تامین اعتبارات لازم روند اجرای این پروژه را تکمیل کند چرا که پروژه‌ای که 5 سال بلاتکلیف مانده است قطعا مستهلک می‌شود بنابراین به طور جدی پیگیر تکمیل این پروژه در جهت بهبود ارائه خدمات حوزه بهداشت و درمان این منطقه هستیم.

1403/04/19

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود