فرماندار شهرستان نور:عفاف و حجاب یک قانون در نظام اسلامی است و با شرایط کشور تغییر نمی‌کند


فرماندارشهرستان نور از حضور ۵۰ درصدی مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تشکر و قدردانی کرد و گفت: فراز و فرودهای انقلاب در عرصه اسلامی و سياسی نشان می دهد که جمهوری اسلامی در مسیر سیر تحول خودش در حال حرکت است .
بیژن پولادی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نور افزود: دشمنان علیرغم اینکه با هفتاد شبکه ماهواره ای در حال تبلیغ تحریم انتخابات بودند، اما مردم حضوری باشکوه داشتند.
وی يادآور شد: کشورهای مدعی مهد دموکراسی، انتخابات را با کمتر از ۳۰ درصد مشارکت مردمش در ادوار گذشته برگزار کرده است.
فرماندارشهرستان با اشاره به اینکه اجرای فرهنگ باید بر اساس‌ قانون اساسی و شرع مقدس اسلام در دستور کار تک تک ادارات قرار داشته باشد‌، خاطرنشان کرد: چارچوب های نظام اسلامی مشخص است و همه باید در راستای آن حرکت کنند.
پولادی با اشاره به اینکه موضوع عفاف و حجاب یک قانون در نظام اسلامی است و با تغییر دولت ها و شرایط کشور تغییر نمی‌کند و همه مکلف به اجرای قانون هستند،
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی بیان کرد: در خصوص منطقه ۵ ایزدشهر نماینده ما در این محله حضور دارد و گزارش ها به صورت روزانه ارسال می شود همچنین سرویس رایگان مدرسه، مشکلات برق، شهردار محله و طرح ۲۰۲۰ نیز به اجرا درآمده است.
فرماندار شهرستان نور با تاکید بر اینکه حضور در مساجد جهت مراسمات ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) باید در اولویت باشد تصریح کرد: روحانیون باید مطالب را در حوزه مکتب ابا عبدالله الحسین علیه السلام، شور و شعور حسینی بروز ارائه کنند.

1403/04/19

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود