نماینده شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی:حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری باعث اقتدار نظام می‌شود


نماینده شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی، حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری را رویدادی حساس و سرنوشت ساز برای کشور عنوان کرد و گفت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری برای اقتدار جمهوری اسلامی درابعاد داخلی و بین‌المللی نقش آفرینی می‌کنند.
رضا حاجی پور اظهار کرد: باید فردی که به مبانی انقلاب اسلامی معتقد است و مجاهدانه در راستای حل مشکلات کشور گام برمی‌دارد را به عنوان فرد اصلح انتخاب کرد.
وی افزود: مردم ایران اسلامی بخصوص شهرستان امل برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رای و مشارکتی بالا در جهت تعیین رییس جمهوری اصلح، برگ زرین دیگری را در کارنامه خود رقم بزنند.
نماینده شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مشارکت مردم در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری تامین منافع ملی و عمومی کشور و شهروندان را به همراه دارد.
حاجی پور تصریح کرد: مردم با حضورشان در انتخابات در مقابل ابرقدرت‌های دنیا و آن‌هایی که انتخابات را نهی کردند به نوعی ایستادند و با اثر انگشت‌های خودشان مشت محکمی بر دهان آنها می‌زنند.
وی، با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات برای ما یک اصل است گفت: تمام کسانی که استقلال و تمامیت ایران را نمی‌خواهند و دشمنان کینه توز کشور و نظام اسلامی به دنبال کاهش مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به خصوص انتخابات هستند.
نماینده شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای می‌تواند شکوفایی اقتصادی، عمرانی و آبادانی کشور و منطقه را به همراه داشته باشد، ضمن اینکه حضور گسترده مردم، رییس جمهور منتخب را به خدمتگزاری بیشتر وادار می‌کند.

1403/04/16

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود