رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران:توقیف کولر‌های گازی قاچاق در راه بازار آمل

‌‌
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: کولر‌های قاچاق پیش از رسیدن به بازار آمل کشف و توقیف شدند.
سرهنگ محمد محمد پور از شناسایی یک انبار بزرگ دپوی کالای قاچاق و کشف ۹۱ دستگاه کولر گازی قاچاق در شهرستان آمل، خبر داد.
وی تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، یک انبار بزرگ ویژه دپوی کالای قاچاق را در شهرستان آمل شناسایی کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از هماهنگی با مقام قضایی برای بازدید از انبار مورد نظر خبر داد و افزود: ماموران در بازرسی از این انبار ۹۱ دستگاه کولر گازی قاچاق سامسونگ را کشف کردند.
سرهنگ محمد پور ارزش کولرگازی‌های قاچاق کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم به قاچاق کالا دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی مبارزه با جرائم اقتصادی را از مهمترین اولویت‌های پلیس امنیت اقتصادی دانست و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

1403/04/11

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود