رئیس شورای تحول و پیشرفت وزارت صمت:ورود جدی به دپوی انباشت بزرگترین تولیدکننده قطعات خودرویی شمال کشور


رئیس شورای تحول و پیشرفت وزارت صمت گفت: مشکلات انبار دپوی قطعات یدکی تولید شده در شرکت فولادین ذوب آمل به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد.
علی گلشنی از عزم جدی این وزارتخانه برای رفع مشکلات بخش تولید در راستای تحقق شعار سال خبر داد و گفت: مشکلات انبار دپوی قطعات یدکی تولید شده در شرکت فولادین ذوب آمل به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده قطعات خودرویی کشور با هماهنگی وزارت صمت وبانک مرکزی به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد.
وی در نشست با معاون اداره کل صمت مازندران، فرماندار ویژه شهرستان آمل و رئیس هیات مدیره گروه کارخانجات فذا آمل در محل این کارخانه افزود: از نهایت ظرفیت قانونی که در اختیار وزارت صمت قرار دارد، استفاده می‌کنیم و درجلسات وهماهنگی با وزارت اقتصاد ودارایی، وزارت نیرو و نیز بانک مرکزی مشکلات این کارخانه به صورت ویژه رسیدگی و برطرف خواهد شد.
رئیس شورای تحول و پیشرفت وزارت صمت اضافه کرد، البته بخشی از مشکلات مربوط به شرکت‌های خودروساز و طرف قرارداد با شرکت فولادین ذوب آمل است که با جلساتی که در هفته‌های آینده برگزار خواهد شد، موضوع‌های مربوط به کوتاه شدن دوره بازپرداخت خرید قطعات به شرکت فولادین ذوب آمل نیز انجام شود.
گلشنی، همچنین به توانمندی‌های بالای گروه کارخانجات فذا آمل به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های قطعات خودرویی کشور اشاره کرد و ادمه داد: شرکت تولیدی فولادین ذوب آمل، علاوه بر ایجاد اشتغال برای ۲۲۰۰ نفر به عنوان یکی از مجموعه‌های تولیدی که در شهرستان آمل یک ظرفیت بالای تولیدی ایجاد کرده که درصورت حمایت بیشتر ازاین مجموعه، قطعا به تعداد نیرو‌های مشغول به کار در این کارخانه اضافه خواهد شد.
وی همچنین در خصوص حمایت از خطوط جدید تولیدی درشرکت فولادین ذوب آمل که نیازمند حمایت واخذ تسهیلات برای راه اندازی است، گفت: متاسفانه اکنون در کشور ناترازی ارزی و انرژی داریم و این محدودیت‌ها فشار زیادی به تولیدکنندگان و نیز وزارت صمت به عنوان متولی بخش تولید کشور وارد می‌کنند.
رئیس شورای تحول و پیشرفت وزارت صمت اضافه کرد، کارآفرینان وسرمایه گذاران به عنوان بزرگترین سرمایه‌های هر کشوری هستند و وزارت صمت هم دراین دوره از تولیدکنندگانی خوب وتوانمندی همچون شرکت فولادین ذوب آمل که با تکنولوژی روز دنیا کار می‌کند، حمایت ویژه شود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای مازندران، گلشنی، همچنین بیان اینکه تلاش این وزارتخانه به عنوان متولی تولید برطرف شدن چالش‌های اصلی پیش راه تولیدکنندگان است، گفت: متاسفانه اعمال برخی سیاست‌های اشتباه دربخش‌های تولیدی وصنعتی کشور باعث بروزچالش‌های بیشتر برای فعالان این بخش‌ها درکشور شده است.

1403/04/07

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود