مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل:پیش‌بینی برداشت بیش از 24 هزار تن گیلاس در آمل


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل از پیش‌بینی تولید بیش از 24 هزار تن گیلاس در باغات این شهرستان خبر داد.
مهرداد فولاد با اشاره به پیش‌بینی برداشت 24 هزار تن گیلاس در بخش لاریجان شهرستان آمل، گفت: سطح درختان سیاه ریشه این شهرستان 3 هزار و 550 هکتار بوده که عمده آن در منطقه کوهستانی لاریجان واقع است.
وی با بیان اینکه یک هزار و 740 هکتار از این باغات به باغ گیلاس اختصاص دارد، افزود: پیش‌بینی می‌شود باغداران امسال با تولید 24 هزار تن محصول بیش از هزار و 800 میلیارد تومان درآمد کسب کنند.
مدیر جهاد کشاورزی آمل بیان کرد: گیلاس تولیدی شهرستان آمل بخشی به داخل استان و بخش عمده آن به بازار تهران و سایر استان‌ها ارسال می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، فولاد با بیان اینکه آمل از نظر سطح و میزان تولید گیلاس در استان رتبه نخست را دارد، گفت: با توجه به اینکه تاکنون کار برداشت از 25 درصد از باغات این شهرستان انجام شد، پیش‌بینی می‌شود در سال جاری با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی و برگزاری کلاسهای آموزشی ترویجی در خصوص هرس درختان، تغذیه و ….، شاهد 20 درصد افزایش تولید نسبت به سال قبل باشیم.

1403/04/06

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود