همزمان با عید غدیر خم جشن در محضر ولی نعمتان در دابودشت آمل برگزار شد

مدیر مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی دابودشت آمل گفت: دهه امامت و ولایت فرصتی مناسب برای بیان کمالات و جایگاه والای امیرالمومنین(ع) و حوادث غدیر خم به مردم است.
حجت الاسلام مهدی کریمی در جشن “در محضر ولی نعمتان مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی دابودشت آمل” که همزمان با عید غدیرخم و با حضور فرماندار، رئیس اداره بهزیستی و رئیس دانشگاه فن آوریهای نوین و تخصصی آمل، مدیران مراکز مثبت زندگی، امام جمعه، بخشدار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر دابودشت در تالار دریا برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت جشن‌های عید غدیر، بر ضرورت احیا و تقویت این جشن‌ها تأکید کرد و خواستار توجه ویژه به احیای سنت‌های قدیمی مرتبط با غدیر شد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی تاکید کرد: غدیر شادترین و ارزشمندترین اعیاد شیعیان است و باید به آن توجه لازم صورت گیرد.
کریمی دهه امامت و ولایت را فرصتی مناسب برای بیان کمالات و جایگاه والای امیرالمومنین(ع) و حوادث غدیر خم به مردم دانست.
مدیر مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی دابودشت آمل در بخش دیگری از سخنانش، هدف دورهمی و جنگ شادی برای جامعه هدف را اعلام توانمندی‌ها و ظرفیت‌های نهاد‌های خرد محلی، نسبت به حل مشکلات و ایجاد لبخند بر روی لب‌های مددجویان دانست.
کریمی گفت: به عنوان خدمتگزار و در جهت رسالتی مهم در این عرصه و در جریان بهزیستی، بایستی برای جامعه هدف گام برداریم و این تازه گام اول است چنانچه به فرموده امیرالمومنین عزت و کرامت برای مقام انسانها خصوصا افراد با شرایط خاص باید حفظ شود.
گفتنی است در پایان این برنامه که با مولودی خوانی و اجرای برنامه های شاد فرهنگی برگزار شده بود از هنرمندان و نخبگان فرهنگی، ورزشی مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی دابودشت آمل با اهدای لوح و هدیه تجلیل بعمل آمد.

1403/04/06

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود