رهایی یک محکوم به قصاص از چوبه دار در مازندران

یک محکوم به قصاص نفس بعد از گذشت حدود ۳ سال با گذشت اولیای دم از چوبه دار در مازندران رهایی یافت.
رئیس کل دادگستری مازندران در بازدید از ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان، گفت: به یک هزار و ۳۵۰ نفر از زندانیان واجدین شرایط، به مناسبت هفته قوه قضاییه و عید سعید غدیر مرخصی اعطا شد.
عباس پوریانی با بیان اینکه مددجویان در زمان حضور در مرخصی باید نسبت رفتار و کردار خود در جامعه دقت داشته باشند، افزود: این اعطای مرخصی، زمینه‌ای برای آزادی کامل این افراد باشد.
وی در دیدار با اولیای دم مقتول، ضمن تقدیر از اقدام بزرگ و دشوار این خانواده، افزود: از این خانواده گرانقدر و همه افرادی که به نوعی در اخذ این رضایت نقش داشتند، تشکر می‌کنم.
رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص عفو و بخشش، گفت: بخشش و گذشت این خانواده گرامی، امری قابل تحسین و بسیار ارزشمند است.

پوریانی با اشاره به راه اندازی پویش “به احترام مولای متقیان امام علی (ع) می‌بخشم” در استان مازندران، افزود: فرهنگ صلح و سازش باید در جامعه جاری شود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای مازندران، وی با بیان اینکه ارتقای فرهنگ صلح و سازش در جامعه، کاهش ورودی پرونده به محاکم قضایی را به دنبال خواهد داشت، گفت: مقام معظم رهبری، بر لزوم کاهش ورودی پرونده‌ها و رفع اطاله دادرسی تاکید فرمودند که این موارد قطعاً نقشه راه و مورد توجه ویژه خواهد بود.

1403/04/05

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود