فرماندار شهرستان نور خبرداد:زیرسازی و آسفالت محور گلندرود در حال انجام است


بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور در حاشيه بازدید از محور گلندرود و منطقه رانشی اسپی او گفت: طبق قولی که به همشهریان داده بودیم زیرسازی و آسفالت محور گلندرود در حال انجام است.
بیژن پولادی با اشاره به اینکه پیگیری های متعددی برای آسفالت این محور انجام شد، افزود: بر اساس تصمیم گیری در ستاد بحران مقر شده بود محور توسط بنیاد مسکن و اداره راه تسطیح و زهکشی انجام شود.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه پیمانکار پروژه در بعضی از نقاط خوب عمل نکرد از مدیرکل راهداری مازندران خواست تا در این باره توضیح دهند، ادامه داد: دو نقطه از این محور هنوز حالت رانشی خود را دارد و تثبیت نشده و با آسفالت قطعا در آینده با چالش مواجه خواهیم شد‌.
فرماندار شهرستان نور تاکید کرد: باید پیمانکار پروژه به محل پروژه فراخوانده شود تا توضیحات کارشناسی و ضمانت اجرایی را دهد
پولادی افزود:اگر نقصی در کار پیمانکار وجود دارد در کوتاه ترین زمان ممکن باید نسبت به رفع آن اقدام کند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی با بیان اینکه نهضت کار برای مردم ادامه دارد،گفت: ما با وضع موجود علیرغم شرایط نامناسب بودجه دولتی اما با قدرت و توکل به خدا و همت مردم و همکاران کار می‌کنیم تا بتوانیم از بحران عبور کنیم.

1403/04/04

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود