فرماندار شهرستان نور:ضرورت اصلاح کتابچه طرح پارک جنگلی ایزدشهر توسط اداره کل منابع طبیعی مازندران


فرماندار شهرستان نور با اشاره به وسعت پارک جنگلی ایزدشهر گفت: متاسفانه قاچاق چوب بسیار زیاد شده و منابع طبیعی به عنوان متولی اصلی باید حافظ جنگل باشد که نظر می رسد فراموش کرده و توانایی حفاظت از جنگل ندارند و متاسفانه گزارش های زیادی را در مناطق جلگه ای چمستان و پارک های نور و ایزدشهر داریم
بیژن پولادی در جلسه حفظ حقوق بیت المال و پیشگیری از وقوع جرم در خصوص سرمایه گذار پارک جنگلی ایزدشهر گفت: متاسفانه این سرمایه گذار نتوانست به تعهداتش در حوزه تفریحات گردشگری عمل کند و چند سال باعث تاخیر در پیشرفت این سرمایه مهم شد.
وی افزود: پیشنهاد ما این است که سرمایه گذار مکلف شود تا به تعهداتش عمل کند و پس از فسخ کامل قرارداد پارک جنگلی، شهرداری ایزدشهر می تواند در قالب پیمان های کوچک پارک جنگلی را احیا کند.
فرماندار شهرستان نور خاطرنشان کرد: اداره کل منابع طبیعی باید در اصلاح کتابچه طرح اقدام کند تا کسانی که رغبت می کنند و در حقیقت یه سرمایه گذار واقعی هستند وارد میدان شوند.
پولادی در خصوص انشعابات غیرمجاز گفت: این واحدها که بیشتر آن ها خانه دومی هانیز هستند رعایت مصرف گاز و برق را نمی کنند و به نوعی ماهیانه مبلغ زیادی از حقوق بیت المال به هدر می رود که هر چه سریعتر باید تعیین تکلیف شود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی در خصوص ترنچ هایی که توسط مخابرات استان در مسیر رویان به بلده ایجاد کرده گفت : با توجه به اینکه منطقه رویان به بلده رانشی است، وجود این شکاف ها به مرور زمان باعث نفوذ آب به سطح زیرین می شود و موقعیت جاده را به خطر می اندازد که ترمیم این مسیر باید به صورت ویژه در دستو کار قرار گیرد و چه سریعتر انجام شود.

1403/03/31

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود