فرماندار شهرستان نور :روند ساخت خانه کشتی چمستان مطلوب نیست


فرماندار شهرستان نور در دیدار با رییس هیات کشتی مازندران و هیات همراه در خصوص خانه کشتی چمستان که مقرر شده بود پس از گلریزان طی ۶ ماه ساخته و افتتاح شود گفت: روسای هیات ها باید علاوه بر مدیریت آنی از حوزه ارتباطات استفاده کنند و اگر کاری را قبول کردند آن را به اتمام برسانند.
بیژن پولادی در ادامه اظهار داشت: با مبلغی که در گلریزان جمع آوری شد تا کنون باید شاهد پیشرفت فیزیکی این پروژه بودیم که ظاهرا موفق عمل نکردید.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی با اشاره به اینکه روند ساخت خانه کشتی مطلوب جمع نیست و نگاه ما این است که باید زودتر انجام شود پیشنهاد می شود تا هیات کشتی چمستان حسابرسی بر روی اقدامات انجام‌ شده داشته باشد و پروژه به شخص ديگری که می تواند در حوزه ساخت و ساز مدیریت داشته باشد منتقل شود، و ساخت خانه کشتی از هیات کشتی جدا شود.
گفتنی است بر اساس قرارداد منعقده شده در ابتدای کار مقرر شده بود تاریخ ۱۱ /۴/ ۱۴۰۳ فنداسیون پروژه خانه کشتی چمستان به صورت آماده تحویل شود و چنانچه به هر دلیلی توسط هیات کشتی و پیمانکار فنداسیون تکمیل نشده باشد قرارداد به صورت یکطرفه لغو و از سوی فرماندار شهرستان نور، هیات کشتی استان و شهردار چمستان تصمیم گرقته خواهد شد.

1403/03/30

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود