مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران:۴۰ واحد صنعتی مازندران به سیستم تصفیه فاضلاب بهداشتی مجهز است


مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران با اشاره به عدم صدور مجوزی بر بهره‌برداری واحد صنعتی بدون پساپ تولید و مجموعه سیستم تصفیه فاضلاب از محیط زیست از مجهز بودن ۴۰ واحد صنعتی به سیستم تصفیه فاضلاب بهداشتی خبر داد.
عطاالله کاویان در حاشیه راه‌اندازی تصفیه‌خانه صنعتی در آمل با اشاره به این تصفیه‌خانه اظهار کرد: این واحد صنعتی در واقع کارخانه آلومینیوم مازندران است که افتتاحیه سیستم و تصفیه فاضلاب صنعتی این مجموعه با ظرفیت ۱۰۰ متر مکعب در روز و همینطور تصفیه فاضلاب بهداشتی انسانی این مجموعه با ۴۰ متر مکعب در روز ظرفیت دارد.
وی با بیان اینکه فعالیت این مجموعه در حوزه سیستم تصفیه فاضلاب با توجه به در معرض بودن منابع آب‌های سطحی و زیرزمینی استان ضروری بوده است، افزود: حضور این واحدها و راه‌اندازی سیستم‌های تصفیه فاضلاب می‌تواند کمک بسیاری به حفظ کیفیت و کمیت منابع آب‌های سطحی زیرزمینی کند.
مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران با تاکید بر اینکه بسیاری از واحدهای صنعتی همزمان که راه‌اندازی می‌شوند سیستم تصفیه فاضلاب دارند، اظهار داشت: امروز دیگر واحدهای صنعتی بدون پساپ تولید و بدون داشتن مجموعه سیستم تصفیه فاضلاب اجازه بهره‌برداری یا مجوز بهره‌برداری از محیط زیست را نخواهند داشت، در واقع با این‌ها موافقت اصولی مجوزها گرفته و پروانه بهره‌برداری داده می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایمنا، کاویان تصریح کرد: در گذشته الزامات در این حوزه نبود و ما در طول بیش از دو سال گذشته بالغ بر ۴۰ واحد صنعتی را در استان داشتیم که واحدهای صنعتی تولیدی خدماتی با پیگیری‌های مجموعه محیط زیست، سیستم تصفیه فاضلاب بهداشتی راه‌اندازی شد.

1403/03/22

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود