فرماندار شهرستان نور:راه شهدای خدمت همانندمکتب تحول آفرین عاشورا ادامه خواهد داشت


فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه ملت شریف ایران اسلامی در این چند روز وفاداری خود را به خادمین ملت ثابت کردند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول تاریخ از این مصیبت ها بسیار دیده است اما بنا به فرمایش مقام معظم رهبری هیچ خللی در امور کشور ایجاد نخواهد شد.
بیژن پولادی با اشاره به حضور پر برکت شهید جمهور آیت الله رئیسی چند روز قبل از شهادت در مازندران گفت: نگاه ایشان با نگاه مقام معظم رهبری تطبیق داشت.
وی با بیان اینکه یاد و راه این شهدا همانند مکتب انسان ساز و تحول آفرین عاشورا ادامه خواهد داشت، افزود: در سیر تحول انقلاب در آینده ای نزدیک شاهد تحولات عظیم منطقه ای خواهیم بود که این تحولات زمینه سازی برای ظهور خواهد بود.
فرماندار شهرستان نور با اشاره به انتخابات زود هنگام گفت: ان شاالله انتخاباتی پرشور با حضور مردم عزیز برگزار خواهد شد و به ياوه گویان داخلی و خارجی خواهیم فهماند که این ملت عزیز همواره علیرغم مشکلات پای نظام خواهند هستند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، پولادی با بیان اینکه تمامی مراسمات کاملا مردمی و از ظرفیت خیرین استفاده شده است، یادآور شد: از تمامی کسانی که در برگزاری مناسبت های گرامیداشت شهید آیت الله رئیسی و همراهان قدمی برداشتند تشکر و قدردانی کرد.

1403/03/07

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود