رئیس اداره امور عشایر مازندران:عشایر از کوچ به ییلاقات مازندران پرهیز کنند


رئیس اداره امور عشایر مازندران گفت: عشایر استان باتوجه به بارش‌های رگباری تا پایان امروز ششم خرداد ماه از کوچ به ییلاقات مازندران پرهیز کنند.
حجت‌الله شعبانی با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی، اظهار کرد: باتوجه به بارش‌های رگباری تا پایان امروز ششم خرداد ماه از کوچ به ییلاقات مازندران پرهیز کنند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از فارس، وی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب ناگهانی، افزود: باتوجه به فصل کوچ لازم است عشایر استان این مهم را مورد توجه قرار دهند.
رئیس اداره امور عشایر مازندران تصریح کرد: در همین زمینه رعایت احتیاط در انتقال دام و همچنین پرهیز از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.شعبانی خاطرنشان کرد: پرهیز از برپایی چادر و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های استان کماکان مورد تاکید است.

1403/03/07

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود