نماینده ولی فقیه در مازندران:مازندران نیازمند اتوبان ساحلی و قطار محلی است


نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مازندران نیازمند اتوبان ساحلی و قطار محلی برای رفع معضل ترافیک است.
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر یکشنبه در دیدار عیدانه استاندار مازندران که به همراه مدیران و معاونین استانداری و فرماندار ساری و ائمه جمعه شهرستان‌های استان صورت گرفت، ضمن گرامیداشت ایام اظهار کرد: با نگاهی به گذشته در سالی که گذشت در حوزه امنیت باوجود شیطنت‌های گسترده، اما عزیزان ما حفظ امنیت کردند.
وی تاکید کرد: اولاً باید نسبت به گذشته، وعده‌ها و مصوبات سفرهای استانی استاندار عملی و پیگیری شود که این مساله مردم را دلخوش می‌کند.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نگاه به آینده، اعلام کرد: مقام معظم رهبری سرلوحه کار سال آینده را جهش تولید و مشارکت مردم قرار دادند که مشارکت مردم هم باید معنا و هم زیرساختش فراهم شود که صرف گفتن کافی نیست‌.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقلل از مهر، آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: در شعار سال عمده تکیه باید روی بنگاه‌های اقتصادی کوچک زیر ۵۰ نیروی کار و همچنین روی تعاونی‌ها با رویکرد توجه به سه دهک پایین جامعه باشد نه صرفاً چهار بنگاه بزرگ، همچنین زیرساخت‌های لازم برای حضور مردم و متمکنین با هدف حل بخشی از مشکلات اقتصادی و تولید فراهم شود و مقداری دیوان سالاری اداری ما اجازه این کار را نمی‌دهد و مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

1403/1/6

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود