معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران:۳۰ فقره اهدای عضو پارسال در مازندران انجام شد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: سال قبل ۳۰ مورد اهدای عضو در استان انجام و به بیماران نیازمند زندگی بخشیده شد.
کاظم محمودی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد ۳۰ اهدا عضو در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران رقم خورد، افزود: اولین مورد اهدا عضو در سال جدید مربوط به زنده یاد جانبخش «سامان چراغی قلعه سری» جوان نکایی بوده است که بر اثر تصادف دچار خونریزی مغزی شد و متأسفانه علیرغم تلاش کادر درمانی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) بهشهر، پزشکان اعلام مرگ مغزی کردند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، وی با اعلام اینکه با رضایت خانواده بزرگوار ایشان، اعضایش برای اهدا زندگی به بیماران نیازمند پیوند عضو به تهران منتقل شد، از اقدام والا و انسان دوستانه خانواده اهدا کننده عضو که نشان از روح بزرگ و نوع دوستی است، تقدیر کرد.

1403/1/6

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود