معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:اداره گردشگری و فرمانداران، مسئول صدور مجوز فعالیت رستوران‌های خارج از شهر


معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: صدور مجوز فعالیت رستوران‌های خارج از شهر با اداره گردشگری و فرمانداران است.
قاسم عزیززاده گرجی در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان‌های چالوس، نوشهر و کلاردشت گفت: صدور مجوز فعالیت رستوران‌های خارج از شهر با اداره گردشگری است و باز هم تشخیص نهایی بر عهده فرمانداران است.
وی با اشاره به تناقضی که در بخشنامه از سوی معاونت استانداری جهت حرمت ماه مبارک رمضان اعلام شده و آنچه که از سوی فرمانده انتظامی کشور اعلام شد، افزود: آنچه ما ابلاغ کردیم از سامانه شاک نیروی انتظامی است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بیان داشت: صدور مجوز فعالیت در رستوران‌های خارج از شهر با اداره گردشگری است و باز هم تشخیص نهایی بر عهده فرمانداران است و فرمانداران اختیار دارند با تشخیص خود نسبت به فعالیت رستوران ها‌ی داخل شهر با هماهنگی ائمه جمعه اقدام کنند.
عزیززاده گرجی با تأکید بر اینکه در جامعه اسلامی باید ظواهر حفظ شود تا بی‌حرمتی به ماه مبارک رمضان انجام نشود، تصریح کرد: طبق بخشنامه، در داخل شهر هیچ رستورانی تا ۳ ساعت قبل از اذان نباید فعال باشد که آن هم فقط باید به صورت غذای بیرون بر باشد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مازندران، وی با بیان اینکه حفظ حرمت ماه مبارک رمضان لازم و ضروری است. عنوان داشت: صدور مجوز فعالیت پایانی با اماکن عمومی است، اما اینکه کدام رستوران‌ها باز باشند با اتاق اصناف گردشگری و اداره صمت است.

1403/1/6

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود