استاندار مازندران خبر داد:کاهش ۶۵ درصدی تلفات انسانی جاده‌ای در مازندران


استاندار مازندران در جلسه ستاد ارائه خدمات نوروزی و وضعیت ترافیکی جاده چالوس گفت: خوشبختانه شاهد کاهش ۶۵ درصدی تلفات انسانی ناشی از حوادث جاده‌ای در مازندران هستیم و این نشان مدیریت مطلوب پلیس راهور، هلال احمر، اورژانس و راهداری دارد.
سیدمحمود حسینی پور افزود: امیدواریم تا پایان تعطیلات نوروزی شاهد ثبات و تداوم روند کاهشی تلفات جاده‌ای در مازندران باشیم و کاهش بیشتری را شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه یکی ازدغدغه‌های مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری، همین تلفات انسانی جاده‌ای است، گفت: الحمدالله این مهم در جاده‌های مازندران مدیریت شد و با کاهش ۶۵ درصدی روبرو هستیم.
استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران رتبه نخست توقف و ماندگاری خودرو‌های مسافران و گردشگران در کشور را دارد افزود: جاذبه گردشگری در مازندران بیشتر از سایر نقاط کشور است و این سبب افزایش تردد خودرو‌ها در مازندران شد.
حسینی پور با اشاره به وجود زندگی روستانشینان در روستا‌های محور جاده چالوس تصریح کرد: تلاش داریم تا در ایام پیک مسافر از ساعت ۱۵ عصر جاده چالوس را یک طرفه کنیم تا بومیان ساکن در طول مسیر جاده چالوس نیز بتوانند به امورات عادی زندگی خود بپردازند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، وی ادامه داد: در صدد هستیم با ترمیم جاده مواصلاتی بلده که بین جاده چالوس و هراز قرار دارد بتوانیم یک طرفه کردن جاده چالوس را برای همیشه کنار بگذاریم و از مسیر بلده، خودرو‌هایی که از جنوب به شمال در حرکت هستند در مقاطع مختلف و تا پایلن تکمیل و بهره برداری از آزادراه تهران شمال، به این مسیر هدایت شوند.

1403/1/6

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود