تاکید استاندار بر توقف فعالیت سایت زباله آمل

به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، استاندار مازندران در کارگروه پسماند استان با انتقاد از اینکه بر اساس دستور رییس جمهور از دو ماه گذشته مبنی بر توقف سایت زباله عمارت آمل، اقدامی در این خصوص انجام نشده است گفت: فعالیت این سایت باید به صورت عملیاتی متوقف و جانمایی‌های جدید معرفی شوند.
سید محمود حسینی پور تدوین یک برنامه کوتاه مدت انتقال زباله تا زمان به فرجام رسیدن و تکمیل پروژه‌های زباله سوز در مازندران را ضروری دانست و افزود: در این مدت باید با جانمایی‌های جدید در استان یا استان‌های مجاور باید موضوع پسماند استان را مدیریت کرد.
وی ادامه داد: تفکیک زباله از مبدا به تنهایی عاملی موثر در مدیریت پسماند است که با سیاست گذاری‌های موثر، شهرستان به شهرستان باید انجام و به فرهنگ تبدیل شود.
استاندار مازندران تصریح کرد: سال آینده باید سال اجرای دقیق طرح تفکیک زباله از مبدا در استان باشد
حسینی پور گفت: با توجه به برخی گزارش‌ها و ابهامات در خصوص حضور دست‌های نامریی در موضوع پسماند، ضروری است دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان در این بحث ورود و با متخلفان برخورد کنند.
وی با انتقاد از عملکرد برخی مدیران، شهرداران و فرمانداران در بحث پسماند تصریح کرد: استانداری مازندران دو سال اخیر، با وجود صرف بیشترین زمان، کمترین نتیجه را در موضوع پسماند گرفته است.

استاندار مازندران سازمان پسماند و معاونت عمرانی استانداری را مکلف کرد مصوبات جلسات مدیریت پسماند را به صورت دقیق پیگیری و بر شیوه اجرای آن نظارت کنند.

1402/12/19

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود