استاندار مازندران:مازندران استان ویژه در احیای محیط زیست است


استاندار مازندران از این استان به عنوان حافظ طبیعت، استان منحصر بفرد در احیای محیط زیست و اکوسیستم ایران یاد کرد.
سید محمود حسینی پور از مازندران به عنوان حافظ طبیعت و استان منحصر به فرد در احیای محیط زیست یاد کرد و همچنین افزود: این استان به واسطه مواهب خدادادی به عنوان اکوسیستم و تنفس گاه مردم ایران است که در طول سال مردم، مازندران را برای استراحت انتخاب می‌کنند لذا در همین راستا بیش از پیش باید بر حفظ و نگهداری آن تلاش شود.
وی در ادامه حفظ نهال را همانند حفظ نسل خطاب کرد و همچنین تصریح کرد: اگر بدانیم اکوسیستم منتشر شده از درختان چقدر ارزشمند است قطعاً در حفظ و نگهداری از آن پویاتر از گذشته عمل خواهیم کرد.
استاندار مازندران اضافه کرد: کاشت نهال به یاد شهدا یک گفتمان سازی برای استان است که نشان می‌دهد همانطور که شهدای ما زنده هستند این درختانی که به نام شهدای گرانقدر غرس می‌شوند زنده خواهد بود.
حسینی پور در ادامه متذکر شد: شهرستان نکا مستحق این است به عنوان یک شهر توریستی _ مذهبی بیشتر از گذشته ارتقا پیدا کند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از مهر، وی با اشاره به غرس ۴ میلیون نهال در مازندران خاطرنشان کرد: امسال ۱۱ میلیون نهال سهمیه استان در نظر گرفته شد که خوشبختانه در حال حاضر ۴ میلیون اصله نهال در سطح استان غرس شد و همچنین تا پایان سال نیز استمرار خواهد داشت.

1402/12/17

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود