فرماندار شهرستان نور:انتخابات فرصتی برای ناامید کردن دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است


فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه ۴۷ نفر نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرستان های نور و محمودآباد هستند، گفت: یکی از نکات حائز اهمیت مشارکت حداکثری درانتخابات است.
بیژن پولادی در جلسه شورای اداری که با حضور ائمه جمعه، بخشداران، شهرداران و سایر مدیران ادارات با موضوع تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات‌ با حضور نماینده استان در قرارگاه رسام در سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار شد؛ اظهار داشت: دشمن با تمام توان در حوزه جنگ رسانه ای برای ناامید کردن مردم و رای ندادن و عدم مشارکت به صورت گسترده در حال تبلیغات است و در حوزه جهاد تبیین باید بسیار کار شود.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی افزود: جامعه ایرانی یک خانواده بزرگ است و با توجه به امر طبیعی اختلاف سلیقه ها، اما همدیگر را رها نمی کنند و دلسوز هم هستند و مشکلات را در درون خانواده حل می‌کنند.
فرماندار شهرستان نور تاکید کرد: با انتخاب اصلح و حضور حداکثری می توان مشکلات را مرتفع کرد.

1402/12/3

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود