فرمانده انتظامی شهرستان نور:کشف ۴ کیلوگرم موادمخدر از دو سوداگر مرگ در نور


فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری عاملان تهیه و توزیع موادمخدر با ۴ کیلو و ۱۰۰ گرم موادمخدر در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ کارآگاه احمد امینی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر توسط افرادی که از استان های مرکزی برای فروش وارد شهرستان نور می کردند، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهمان را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهمان را دستگیر و ۴ کیلو و ۱۰۰گرم مواد مخدر تریاک کشف کردند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امینی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: با اطلاع رسانی به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحیح به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰، پلیس را در ارائه خدمات انتظامی به شهروندان یاری کنند.

1402/12/3

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود