معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران:افزایش نظارت بر نانوایی‌ها در ایام تعطیل نوروز


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در جلسه کارگروه آرد و نان استان بر افزایش نظارت بر نانوایی‌ها در ایام تعطیل نوروز تاکید کرد.
حسن خیریانپور، با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایان سال و تعطیلات نوروز و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان اظهار داشت: گروه های بازرسی دستگاه‌های نظارتی همچون صمت، جهاد و تعزیرات به منظور نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها تشکیل و بازرسی از نانوایی‌ها در ایام پایان سال و ماه مبارک رمضان تشدید یابد.
وی افزود: با توجه به ورود مسافران به استان مازندران در ایام تعطیل و حجم بالای تقاضای نان در این ایام، تمهیداتی به عمل آید تا مردم با مشکل تهیه نان مواجه نشوند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تاکید کرد: فرمانداران نسبت به انتخاب نانوایان کشیک در ایام تعطیل با اولویت‌های مطرح شده به منظور سهولت دسترسی مسافران اقدام عاجل نمایند و نانوایی‌های کشیک با نصب بنر بر درب واحد صنفی معرفی گردند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای مازندران، خیریانپور با اشاره به تقاضای بالای نان در ساعات منتهی به اذان مغرب در ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ساعت کار نانوایی‌ها در ماه رمضان طوری مدیریت خواهد شد تا نان بیشتری در ساعات عصر پخت گردد.

1402/12/3

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود