مدیر کل راه و شهرسازی مازندران:۸۷۲ خانوار مازندرانی زمین جوانی جمعیت دریافت کردند


مدیر کل راه و شهرسازی مازندران گفت: ۵.۲ هکتار زمین در قالب طرح ویژه جوانی جمعیت به ۸۷۲ خانوار مازندرانی در شهرهای مختلف این استان واگذار شد.
علی دیو سالار در مراسم اهدای زمین طرح جوانی جمعیت در ساری افزود: از سال گذشته که قانون طرح جوانی جمعیت اجرا شد شهروندان از این طرح استقبال کردند.
وی اظهار داشت: واگذاری زمین به خانواده های که مشمول این قانون شدند در سه مرحله در این استان انجام شد که استقبال مردم سیر افزایشی داشت.
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران بابیان این که ارزش اقتصادی زمین در مازندران بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: ارزش زمین در شهرهای مازندران از ۳۰۰ میلیون ریال تا ۵۰۰ میلیون ریال برای هر متر مربع است که این قیمت زمین در غرب مازندران بیشتر است.
دیو سالار با ذکر این مطلب که با همکاری دستگاه های مرتبط دولت مصمم به اجرای قانون طرح جوانی جمعیت است، ادامه داد: خانواده های که دارای سه فرزند هستند هر چه زودتر برای دریافت زمین ثبت نام کنند تا بررسی ها انجام شود.
وی ادامه داد: از سال آیند واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت از سه فرزند به چهار فرزند افزایش خواهد یافت و خانواده های مشمول این طرح که سه فرزند دارند زودتر در سال جاری ثبت نام کنند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایرنا، این مقام مسوول تصریح کرد: در حال حاضر نرخ رشد موالید در ایران ۱.۲ درصد است که این آمار باید به میزان دهه ۷۰ و ۸۰ هجری شمسی برسد.

1402/12/3

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود