استاندار مازندران:ضریب برخورداری از اینترنت پرسرعت در روستاهای مازندران به ۹۸ درصد رسید


استاندار مازندران گفت: ضریب برخورداری از اینترنت پرسرعت در روستاهای مازندران به ۹۸ درصد رسید. ‎
سید محمود حسینی پور اظهار داشت: با توجه به ظرفیت گردشگری، کسب و کار و دانشگاههای فعال در این استان، اینترنت پرسرعت برای مازندران یک ضرورت مهم است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۶ کیلومتر فیبر نوری در مازندران فعال است، اظهار داشت: دولت سیزدهم برای دستیابی مردم به اینترنت پرسرعت کارهای بزرگی انجام داده است.
استاندار مازندران با بیان این که، همه تلاش ما این است که مازندران اولین استان در کشور باشد و به استان سبز در بخش اینترنت پرسرعت دست یابد و این خدمات ارزشمند بدست تمامی خانوارها برسد، اظهار داشت: یکی از ابزارهای مهم توسعه گسترش شبکه فیبر نوری است که برای انجام آن اهتمام جدی وجود دارد.
حسینی پور اضافه کرد: جمعیت این استان در پایان هفته از مرز ۶ میلیون نفر عبور کرده و سالانه ۴۰ میلیون نفر در این استان حضور می یابند که این امر ضرورت ارتقاء زیرساخت ها را بیشتر از مناطق دیگر کشور کرد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، این مقام مسوول تصریح کرد: برای کاهش آمار تحصیل کرده های بیکار، دستیابی به شهر هوشمند و توسعه کسب و کار، دستیابی به اینترنت پرسرعت را باید فراهم کنیم.

1402/11/28

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود