نماینده ولی فقیه در مازندران:بیان ضعف‌ها در تبلیغات انتخاباتی، ظلم در حق نظام است


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این نکته که به‌خاطر رای آوردن فقط ضعف‌ها و کم کسری‌ها مطرح نشود، گفت: بیان نارسایی‌ها ظلم در حق نظام است، باید منصف باشیم خدمات و ضعف‌ها را با هم بگوییم.
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، اظهار کرد: همه کسانی که به شکلی رویداد عظیم انتخابات که بناست رقم بخورد شرکت یا نظارت می‌کنند درخور تجلیل هستند، همه یک کار بزرگ را انجام می‌دهیم و آن این است که انتخابات با حضور حداکثری برگزار شود، مهم این است که نیت برای خدا و خالص باشد.
وی افزود: وقتی هدف انجام وظیفه باشد و نه نتیجه؛ همه از حماسه انتخابات بهره‌مند می‌شوند، هیچکس هم دلخور نمی‌شود، حال اینکه نتیجه موردنظر حاصل شود یا نشود، هدف گرم شدن تنور انتخابات است.
نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: در راستای انتخابات اشتباهاتی هم وجود دارد، همچون نوشتن دیکته؛ پس کسی که بخواهد ورود پیدا کند احتمال لغزش و خطا نیز وجود دارد.
آیت الله محمدی لائینی با تاکید بر دوری از لغزش و غفلت، تصریح کرد: «تواصی» از توصیه بالاتر است گاهی آدم به‌خاطر یک بی اخلاقی حق خودش را ضایع می‌کند، آدم اگر رای هم بیاورد اما اجر آخرتی اش ضایع شود هیچ ارزشی ندارد.
وی، با اشاره به این نکته که به‌خاطر رای آوردن فقط ضعف‌ها و کم کسری‌ها مطرح نشود، افزود: بیان نارسایی‌ها ظلم در حق نظام است، باید منصف باشیم خدمات و ضعف‌ها را با هم بگوییم.
امام جمعه ساری با بیان اینکه اگر خدمات را بازگو نکنید این انقلاب روز قیامت یقه ما را می‌گیرد، عنوان کرد: برخی‌ها می‌خواهند بساطی را در ستادشان پهن کنند که شرع اجازه نمی‌دهد البته فضای شاد یک مسئله است، پهن کردن بساط گناه و جذب کردن مردم مسئله‌ای دیگر بوده و درست نیست‌.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: انتخابات و تبلیغات انتخاباتی باید بهانه‌ای باشد برای حرف و دردهای مردم تا در فرصت مناسب آنها حل شود.

1402/11/28

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود