تایید صلاحیت ۳۳ کاندیدا در شهرستان‌های نور و محمودآباد


فرماندار و رییس حوزه انتخابیه شهرستان‌های نور و محمودآباد از اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد خبر داد و گفت: نتایج بررسی صلاحیت‌ها توسط هیات نظارت، به نامزدها اعلام شده است.
بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۳۳ نفر معادل ۵۶ درصد از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های نور و محمودآباد تایید صلاحیت شدند.
وی ادامه داد: داوطلبانی که صلاحیت آنها تأیید یا احراز نشده، به مدت سه روز از ۱۷ تا ۱۹ دی ماه بصورت غیر حضوری و از طریق سامانه اعتراض خود را به شورای نگهبان اعلام نمایند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایسنا، فرماندار شهرستان نور بیان کرد: بر اساس جدول زمان بندی، این اعتراض‌ها توسط شورای نگهبان به مدت یک ماه تا ۱۹ بهمن بررسی مجدد می‌شود.
قابل ذکر است، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

1402/10/16

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود