سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران:رکورد جوجه‌ریزی در مازندران شکسته شد


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از ثبت ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری های استان خبرداد و گفت‌: با ثبت این رقم، مرغداری های استان از این حیث در کشور رکورد زدند.
بابک مؤمنی گفت: در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم در بخش تولیدات دامی و صنعت طیور مازندران رویدادهای مهمی در استان مازندران رقم خورد که عبور از ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های مازندران ازجمله‌ی آن‌ها است.
وی افزود:‌ برای نخستین بار این تعداد میلیونی جوجه ریزی در استان رخ‌داده و در سامانه محاسبات جوجه ریزی کشور این رکورد برای مرغداری‌های مازندران ثبت‌شده است.
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: بیش از ۹۵ درصد مرغداری‌های مجاز استان در شرایط فعلی با ظرفیت کامل جوجه ریزی در حال فعالیت هستند که این شرایط نویدبخش ایام خوبی در ماه‌های پیش رو برای تأمین نیاز صنعت طیور کشور به شمار می‌رود.
مؤمنی افزود:‌ با شرایط جوجه ریزی مرغداری‌های مازندران پیش‌بینی می‌شود در ماه‌های آینده ازنظر تأمین گوشت مرغ در مازندران و کشور مشکل خاصی نخواهیم داشت.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از ایلنا، وی تصریح کرد: برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده‌های احتمالی در بازار با همراهی اتحادیه مرغداران و کشتارگاه‌های مازندران در قالب نظارت‌های اتاق اصناف و خرده‌فروشی‌های استان فضای امن و آرام برای تأمین مرغ شهروندان ایجاد خواهیم کرد.

1402/10/13

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود