استاندار مازندران:همه نامزدهای انتخابات باید برنامه‌های تبلیغاتی خود را در چارچوب ضوابط و مقررات تدوین کنند


استاندار مازندران، با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات همواره در مازندران زبانزد بوده است، گفت: قانون همه زوایا را برای انجام تبلیغات انتخاباتی روشن کرده و انتظار داریم که با توجه به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی نامزدها به این موضوع توجه کنند. ‎
سید محمود حسینی‌پور با بیان اینکه همه نامزدهای انتخابات باید برنامه‌های تبلیغاتی خود را در چارچوب ضوابط و مقررات تدوین کنند و از صرف هزینه‌های هنگفت و بی‌حساب و کتاب نیز بپرهیزند، اظهار کرد: قانون همه زوایا را برای انجام تبلیغات انتخاباتی روشن کرده و انتظار داریم که با توجه به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی نامزدها به این موضوع توجه کنند.
وی افزود: نامزدهای محترم به این امر توجه کنند که باید در مقابل قانون و مردم پاسخگو باشند و از ظرفیت‌های قانونی تبلیغات بهره بگیرند. خوشبختانه رسانه ها نیز فرصت مناسبی در اختیار نامزدها گذاشتند و فرصت برابر در نظر گرفته است.
استاندار مازندران گفت: مردم ما با توجه به شرایطی که در کشور و منطقه می‌بینند به سرعت خودشان را برای انتخابات آماده می‌کنند. مردم مازندران نیز همیشه در انتخابات زبانزد بودند و جزو اولویت‌های انتخاباتی کشور از منظر مشارکت انتخاباتی هستند.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، حسینی‌پور با اشاره به اهمیت امنیت و سلامت در انتخابات به عنوان ۲ مؤلفه مهم در این رویداد مهم اجتماعی گفت: امنیت و سلامت انتخابات سرآمد همه مؤلفه‌هاست. خوشبختانه در مازندران به واسطه مردمی کردن مؤلفه‌های امنیت از امنیت بالایی برخورداریم.
وی اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌های اصلی امنیت در انتخابات بی‌طرفی دستگاه‌های اجرایی است. با توجه به تغییراتی که در قوانین انتخابات صورت گرفت اجرای دوره‌های آموزشی قانون جدید انتخابات به همه دست‌اندرکاران انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

1402/10/13

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود