مدیرعامل شرکت گاز مازندران:صرفه جویی ۱۰ تا ۳۵ درصدی مصرف گاز مساوی با قبض رایگان


مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: کاهش ۱۰ تا ۳۵ درصدی مصرف گاز، منجر به رایگان شدن قبض گاز و دریافت پاداش به مشترکان می شود.
قاسم مایلی‌رستمی در جلسه کمیته انرژی و مدیریت سوخت زمستانی مازندران با تاکید بر پایداری جریان گاز و صرفه جویی در مصرف، اظهار کرد: ما باید با توجه به رسالتی که داریم از مصارف غیرضرور و مصرفانه جلوگیری می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: ما قطعا برای اینکه سیاست‌های بخش صرفه جویی رعایت شود، سیاست‌های تشویقی را نیز در قبض‌ها اعمال کردیم.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران تأکید کرد: در صورتی که مشترکان گاز صرفه‌جویی کنند، نه‌ تنها هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد، بلکه مبلغی نیز به عنوان پاداش صرفه‌جویی دریافت می‌کنند و در قبض خود مشاهده خواهند کرد؛ مثلاً اگر یک مشترک در مازندران، یک بخاری منزل خود را که همواره روشن است به مدت ۴ ساعت در روز خاموش کند، بی‌شک شامل این پاداش می‌شود.
مایلی رستمی تصریح کرد: در میان اداراتی که برای آنان اخطاریه صادر کردیم، متاسفانه ۱۵۰ اداره مصرف بهینه گاز را رعایت نکردند و در نهایت ناچار به قطعی گاز این ادارات علیرغم اخطار چندین باره شدیم.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای مازندران، وی عنوان کرد: به ویلا‌ها و خانه‌های خالی فاقد سکنه نیز اخطار دادیم که متاسفانه به دلیل عدم توجه، گاز بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ واحد ویلا و خانه خالی از سکنه نیز قطع کردیم.
مدیر عامل شرکت گاز مازندران، یادآور شد: تاکنون قطعی گاز در مورد خانگی، نانوایی، تجاری، کشاورزی، به خصوص مشترکین جز زیر دو هزار و ۵۰۰ متر مکعب در ساعت نداشتیم.
مایلی رستمی متذکر شد: کوره‌های آجرپزی و یا همان سنتی بسیار بسیار پرمصرف هستند و بهره وری آنان زیر ۲۰ درصد است که در حال سوق این واحد‌ها به سمت تکنولوژی هستیم.

1402/10/13

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود