فرماندار شهرستان نور:حواسمان باشد که زیر صندلی ها خون هزاران شهید است


آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان نور با حضور حجت الاسلام محمد صادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران، محمدکریمی دادستان مرکز استان، فرماندار شهرستان نور، امام جمعه نور، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مسئولین استانی و شهرستانی در سالن پیامبر اعظم(ص) رویان برگزار شد.
فرماندار شهرستان نور در این آیین ضمن تشکر از زحمات گل برارزاده رییس سابق دادگستری شهرستان نور گفت: ایشان در احقاق حقوق عامه و شهروندی و احقاق آزادی مشروط و پیشگیری جرایم و غیره بسیار خوب عمل کرد.
بیژن پولادی با بیان اینکه امروز میزیان شهدا بودیم، افزود: ما مدیون شهدا هستیم، حواسمان باشد که زیر صندلی ها خون هزاران شهید است.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز، وی با اشاره به اینکه عده ای شهرستان نور را بد جلوه دادند، تصریح کرد: اما مردم ولایی، معتقد به نظام و انقلاب و آرمان های خون شهدا، پا رکاب انقلاب هستند و در همه عرصه ها همراهی می‌کنند و اميدواريم که نگاه ها به این شهرستان عوض شود.

1402/9/25

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود