استاندار مازندران:ثبت 80 درصد از طرح‌های عمرانی مازندران در سامانه نظارت هوشمند


استاندار مازندران گفت: ۸۰ درصد از ۳ هزار طرح عمرانی استان در سامانه نظارت هوشمند رصد طرح‌های عمرانی در پنجره واحد ثبت شده است.
سید محمود حسینی‌پور در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه مازندران که در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد، با اشاره به گشایشی که در ماده 23 قانون برنامه و بودجه در خصوص طرح‌های عمرانی با حضور ریاست این سازمان صورت گرفت، اظهار داشت: مدیران استانی در جهت گنجاندن طرح‌های مهم در این ماده قانونی اقدام کنند.
وی با بیان اینکه 16 مصوبه مهم در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتیم، افزود: 3 هزار طرح در استان داریم و از ادارات کل خواستیم با توجه به راه‌اندازی سامانه نظارت هوشمند آخرین وضعیت طرح‌ها در داشبورد مدیریتی آنها ثبت شود.
استاندار مازندران گفت: تا کنون بیش از 80 درصد این طرح‌ها، انجام شده است و در تصمیم‌گیری‌ها و دریافت اعتبارات کمک‌کننده خواهد بود.
حسینی‌پور بیان کرد: مازندران از استان‌هایی است که در جذب اعتبارات طبق زمانبندی پیش رفته است و عقب‌ماندگی نداریم.
وی با اعلام اینکه میزان پیشرفت برخی طرح‌ها ممکن است 20 تا 25 درصد بوده، اما 17 تا 18 سال از شروع اجرای آن گذشته باشد، گفت: قرار شد کارگروه ویژه‌ای در این زمینه تشکیل شده و رسیدگی به طر‌ح‌ها با در نظر گرفتن رسوب زمانی باشد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از تسنیم، حسینی‌پور افزود: از 3 هزار و 600 میلیارد تومان بودجه تخصیصی به استان، تاکنون 650 میلیارد تومان معادل 18/05 درصد اختصاص یافته که 260 میلیارد تومان اسنادی و مابقی نقدی است.

1402/9/22

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود