فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور خبر داد:اجرای 622 برنامه هفته بسیج در شهرستان نور


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور از اجرای ۶۲۲ برنامه هفته بسیج از ۲۹ آبان در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری صبح آمل نیوز و به نقل از بلاغ، مهدی فلاح در جلسه شورای اداری شهرستان نور با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا و امام (ره) شهدا با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز می‌شود، گفت: تعداد کل برنامه‌های اجرایی ۶۲۲ برنامه با ۱۹ عنوان است شامل ۲۵ برنامه بزرگداشت شهدا، ۵۱ مسابقات ورزشی، ۱۰ میز خدمت توسط ادارات، ۱۰۵ برنامه‌های قرآنی، ۲۸ نمایشگاه، ۷۳ نشست بصیرتی، فرهنگی و روشنگری، ۱۵ اردوی جهادی و فرهنگی، ۷۲ برنامه زیارت خانواده شهدا، ایثارگران و… است.
وی افزود: دوشنبه ۲۹ آبان روز بسیج جهاد، خدمت و سازندگی است که از ۲۵ گلزار شهدا با همت بسیج سازندگی سپاه و بنیاد شهید رونمایی می‌شود و افتتاح خانه محروم و توزیع یکهزار بسته معیشتی به نیازمندان از برنامه‌های این روز است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور اظهارداشت: سه‌شنبه ۳۰ آبان روز بسیج، پیشرفت، عزت و افتخار نامگذاری شد و سرود پاتوقی، تئاتر خیابانی، میز خدمت و جشنواره عفاف و حجاب و … در این روز برگزار می‌شود.
فلاح گفت: چهارشنبه اول آذر روز بسیج، ولایت باوری، انقلاب تمدن ساز است که اردوی پیشرفت علمی و فناوری، تجلیل از مخترعین، مبتکرین، پژوهشگران نمونه برگزار می‌شود و پنجشنبه دوم آذر روز بسیج مقاومت، ایثار و شهادت نامگذاری شد که یادواره شهدای رستمرود، عطرافشانی گلزار شهدا، برنامه آبروی محله در کوچه منزل شهدا در طول هفته و به ویژه در پنجشنبه برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان‌کرد: چهارم آذر ماه روز بسیج، جهادعلمی، اعتلای فرهنگ و هنر است، شاخص‌ترین برنامه‌ها در این روز نشست عاشقان ولایت با حضور آیت الله معلمی در سالن پیامبر اعظم رویان(ص)، تجلیل از نخبگان بسیجی که رتبه برتر در کنکور امسال کسب کردند و مادران دارای سه فرزند و بیشتر در راستای تأکیدات رهبری در رشد جمعیت اجرا می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به پنجم آذر روز بسیج، دفاع، امنیت و اقتدار افزود: کارگاه تحکیم بنیان خانواده، یادواره خانگی شهدا و سلسله نشست‌های آموزش فضای مجازی اجرا می‌شود و برنامه‌هایی مانندجشن‌های محله محور، یادواره شهدا، ایست بازرسی در سطح شهرها، نشست های بصیرتی، روشنگری در حوزه‌ها و پایگاه‌ها و… در طی هفته همه روزه برگزار می‌شود.

1402/8/27

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود