مازندران در حوزه ساختمان های آموزشی دچار عقب ماندگی است

استاندار مازندران :
مازندران در حوزه ساختمان های آموزشی دچار عقب ماندگی است
استاندار مازندران بر لزوم شناسایی منابع مختلف برای محرومیت زدایی آموزشی تاکید کرد و گفت: مازندران در حوزه ساختمان های آموزشی دارای عقب ماندگی است.

به گزارش صبح امل و به نقل از مهر، سید محمود حسینی پور در جلسه شورای آموزش و پرورش با تقدیر از حضور باشکوه مردم استان در آئین تشییع شهدای گمنام دوران دفاع مقدس و گرامیداشت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: شهدای برای ملت و کشور ارزشمند هستند.
وی با اشاره به اینکه مدارس مازندران دارای مشکلات زیرساختی و سخت افزاری است، افزود: باید با شناسایی منابع مختلف برای محرومیت زدایی آموزشی در استان گام برداشت و برای رفع چالش‌ها تدبیر کرد.
استاندار مازندران با تاکید بر تربیت نیروی انسانی ماهر و دارای مهارت در مدارس و حوزه آموزش و پرورش ادامه داد: باید اقدامات لازم را برای چالش‌های فراروی آموزش و پرورش انجام داد زیرا آموزش و پرورش از اولویت‌های مهم استان به شمار می‌رود.
حسینی پور یادآور شد: برترین سرمایه اجتماعی مازندران، کادر و نیروی انسانی آموزش و پرورش است و با پرورش استعدادهای استان در عرصه‌های مختلف نخبگانی زیادی داریم.
استاندار مازندران تصریح کرد: از سوی دیگر ظرفیت‌های زیادی در استان وجود دارد که هنوز بالفعل نشده است درحالی که مازندران را باید یکی از بازوان اصلی در آموزش و پرورش دانست زیرا سرمایه‌های عظیمی در استان وجود دارد.
حسینی پور بیان داشت: در حوزه ساختمانی در آموزش و پرورش دچار عقب ماندگی هستیم و بسیاری از فرزندان در مدارس‌های قدیمی تحصیل می‌کنند و امیدواریم عقب ماندگی‌ها در استان جبران شود

1401/10/6

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود