معادن مازندران به سرمایه گذاران دارای اهلیت واگذار شود

رئیس انجمن معدن خانه صمت مازندران:
معادن مازندران به سرمایه گذاران دارای اهلیت واگذار شود
رئیس انجمن معدن خانه صمت مازندران خواستار واگذاری معادن به سرمایه گذاران واجد شرایط و دارای اهلیت شد.
به گزارش صبح آمل و به نقل از خبرگزاری بازار، مهرداد سرمستی واگذاری معادن به افراد دارای اهلیت را امری لازم برشمرد و گفت: طبق قانون یک فرد می تواند چند مجوز معدنی دریافت کند اما فرایند واگذاری باید به گونه ای باشد که افراد دارای صلاحیت وارد میدان شوند.
وی افزود: گاهی شاهد واگذاری معادن بین افراد دارای مجوز با دیگر سرمایه گذاران هستیم و طبق قانون در آخرین مرحله نقل و انتقال باید به سازمان صمت مراجعه کنند.
رئیس انجمن معدن خانه صمت مازندران بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران معدنی در استان تاکید کرد و گفت: صنایع و مواد معدنی زیادی در استان وجود دارد که باید برای استخراج و اکتشاف آن برنامه ریزی و حمایت لازم صورت گیرد.
رئیس سازمان صمت مازندران نیز شمار مجوزهای معدنی استان را ۲۷۰ فقره ذکر کرد و گفت: بیش از ۱۳۰ فقره معدن در استان غیرفعال و راکد است و باید معادن غیرفعال با اعمال ماده ۲۰ تعیین تکلیف و از طریق مزایده به سرمایه گذار واجد شرایط واگذار شوند.
مجید فانی خاطرنشان کرد: طبق قانون سرمایه گذاران اجازه ندارند شش ماه توقف فعالیت معدنی داشته باشند و در صورت تائید توقف، نسبت به سلب صلاحیت اقدام می شود.

اشتراک گذاری این مطلب در :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ادامه , بخوانید ....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این مطلب در :

گفتگوی اختصاصی صبح آمل با خانم مهندس سمانه هندویی معاونت مالی و اداری شرکت های گروه هندویی و عضو هیئت امنای شهرک شهدای تشبندان محمودآباد: واقعیت این است که در دنیای امروز ‌ صدای مردان چنان بلند شده است که گاهی، شاید برای ایجاد تعادل، باید از مردها خواست تا کمی سکوت کنند تا صدای زنان موفق دنیا بهتر شنیده شود