من یک شهروند آملی هستم که با سال ها کار کردن و پس انداز کردن حقوق تصمیم به گرفتن وام مسکن و خرید خانه کردم، برای مشاوره به بانک مسکن آمل شعبه خیابان هراز مراجعه کردم متاسفانه اطلاعات کامل دریافت نکردم و با روحیه و احوال بدی پاسخگویی می کردند و من نه تنها نتوانستم اطلاعتِ درستی دریافت کنم بلکه حتی سوالاتم را کامل نپرسیدم.
محض اطلاع شما کارمندان میزی که پشت آن نشسته اید میز خدمت است نه شهرت و بابت این خدمت و پاسخگویی به مردم حقوق و مزایای قابل توجه ایی دریافت می کنید و متقاضیان وام هم با پرداخت سود حقوق شما را تامین می کنند، پس بانک ها هم باید بدانند نه تنها حق با مشتریست بلکه حق ندارند برخورد نامناسب داشته باشند. بعنوان یک شهروند احساس کردم با تقاضای انتشار آن در رسانه خدمتی برای دیگر متقاضیان و اصلاح رفتار بعضی از کارمندان را باعث شوم. #صبح_آمل
م.ش شهروندآملی
28 اردیبهشت99
@sobheamol
